3 Haziran 2004 ve Sonrası

Sunday, December 25, 2011




Lise'deyim o sıralar.
Çalışma çalışma sözlü notu alabilmek için yaz sıcağında millet okula kayış atarken sen "paşa paşa" "seve seve" okula gelmek zorundasın. Yukarıdaki ikilemelerin hangisini seçersen artık.

Geometri dersinde tahtada soru çözmek zorundayım, soruyu çözersem notum yükselecek, kalma riskim yok fakat işin ucunda taktir belgesi var lan. Önümde oturan ibnenin yüzünden bu hallere düştük ya. Sizde sınav esnasında kağıda kapaklananlardan mısınız sayın okuyan o zaman sanada küfür edesim var....

Her neyse, her sabah tüm gazeteleri alıp geliyorum okula,transfer haberlerini okuyoruz o zaman moda Adriano ha geldi ha gelecek :)
zaten şampiyon olmuşuz beyaz gömlek içindeki çubuklunun renkleri Fenerbahçeli arkadaşlarımın gözlerini parıldatırken zamanın bukalemunlarının yüzünde tokat gibi patlıyordu.Bunlar o zamanda vardı yeni çıkmadı . Babadan oğula nesil heralde bunlar :)

Sıra geldi bana, tahtada soruyu çözmeye başladım, tam konsantrasyon, sınıftan çıt çıkmıyor çözüyorumda soruyu, şurdan dik attık mı olay bitecek derken bir mesaj sesi geliyor. Dııt dıt dıııt dıt. Mesaj bana geliyor, hocadan bi güzel azar yiyoruz,surat asıl gitti lan bizim sözlü notu diyorum.Eli cebime atıp telefonu çıkarıyorum çaktırmadan okuyacağım mesajı.


Mesaj spor servisinden, O'nu transfer etmişiz. Gelmez denen O, kanaryama gelmiş, sarı lacivertimize bağlanmış. Hoca bir yandan söyleniyor ben kahkahalar atmaya başlıyorum. Geldi lan işte O geldi. Yeri göğü inletmeye, adını altın harflerle tarihe yazdırmaya, milyonların gönüllerini feth etmeye geldi. Kral olamaya geldi...

Soruyu bitirip, hocadan izin alıyorum sınıf dışına çıkmak için,
çıkış o çıkış. Yardırıyorum eve doğru. Ev yakın 5 dakika. Kapıdan giriyorum peder bey daha evde. Neden geldin diyor.

-Baba! O geldi!
-O kim?
-Alemin kralı geldi baba. O geldi.

Hemen Fb Tv'yi açıyoruz, klipler dönmeye başlamış bile son ses dinliyoruz,
Brasiiiiiiil! La La La La La La La La La Laaaaa La La La La La La
La La La La La La La Laaaaa
Brasiiiiil!

Gelmez denilen O,
Kandırmayın Fenerlileri gelmez denilen O, geldi...
Kral olmaya, baş tacı olmaya, şampiyonlukların baş mimarı olmaya geldi. Lefter'i izleyemedik dedelerimizden dinledik ama artık torunlara anlatacağımız bir efsanenin geldiğinden adım gibi emindim. O gün hafızama kazındı hiç silinmeyecekmişcesine...

3 Haziran 2004,
Alex De Souza FENERBAHÇE'de.

3 Haziran 2011
Alex le Sonsuza

Ha bu arada,
Alex uçmuyor hacı

0 التعليقات:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...