Türkiye'nin 3/4'ü ?

Sunday, December 25, 2011



Bu ülkenin yarısı zaten Fenerbahçelidir. Son 3-4 yıldır bazılarına göre.



Türkiye'nin 3/4ü Sivas'ın şampiyonluğunu istiyor.
Türkiye'nin 3/4'ü Bursa'nın şampiyonluğunu istiyor.
Türkiye'nin 3/4ü Trabzon'un şampiyonluğunu istiyor.



İnsanın siyasi bir görüşürü olmaz. Para için siyasi görüşü sürekli değişir. Göreve gelen her hükümeti destekler. Bunu anlarım. Bu adamın amacı parasını korumaktır,parasına para katmaktır.

Bir de Türkiye'nin 3/4ü var. Bu insalar her sene ligin sonlarına yaklaşılırken Fenerbahçe'nin rakibi kim ise şampiyonluk yolunda onu desteklerler.
Bursa şampiyon olsun, Kasımpaşa şampiyon olsun, Tezekspor şampiyon olsun ama Fenerbahçe şampiyon olmasın. Bu nasıl bir anlayıştır. Bu nasıl bir nefrettir. Öyle bir nefret ki insanlar renklerini değiştirebiliyorlar. Yemin ederim, dün akşam evime giderken maç sonunda dağılan insanlar sadece şunu söyledi Fenerbahçe şampiyon olmasında kim olursa olsun. Bu nedir abi! Sen hangi takımlısın. ŞEREFLİ bir takımın ŞEREFLİ bir taraftarımısın. Renginiz belli mi? Yazık gerçekten yazık. Kim ulan bu 3/4.

Canım babam,
Beni hasta ötesi Fenerbahçeli yaptığın için annem sana her ne kadar kızsa da ben seni çok seviyorum. " x takım şampiyon olmasında kim olursa olsun" felsefesiyle değil "FENERE GOL OLMASIN" felsefesiyle beni Fenerbahçeli yaptığın için seni çok seviyorum.

Sadri Şener'in hesabına göre Türkiye'nin 3/4ü Trabzonun şampiyonluğunu istiyormuş.
Sayın Şener Türkiye'nin yarısı Fenerbahçelidir.
O halde Trabzonspor Türkiye'de ancak 3ün 1ini alır.

0 التعليقات:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...